21 nov. 2011

Underskattat&Överskattat!

jag låg och tänkte eftersom jag inte kunde sova igår! tänkte att jag då och då kunde köra en lek som jag själv kom på ! överskattat&underskattat heter den! som ni hör på namnet så kommer jag skriva vad jag själv anser är över-underskattat! :)


Vintern! Ja den är verkligen överskattad! bara kallt och mörkt ! blääää.. ser ju inget när man går till bussen.. LÄSKIGT! klarar inte ens av att kolla på ghost whisperer längre! ahahah !


Syskon! Talesättet man saknar inte kossan för än den är borta stämmer så bra! man märker verkligen inte vad man har tills det är borta! jag är van vid att träffa min syster varje dag och en dag är hon på andra sidan landet! ta vara på vad ni har för en dag kanske det inte längre finns där!

take care! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar