23 jan. 2012

Good God!

Hallå där! Fick värsta chocken när jag gick in på blogger nyss och såg att de har ändrat om hela sidan! men det blev bra så creeds till dom!

Idag har det inte riktigt vart min dag! börjar med att bussen krånglar, pep som ett alarm! bläää räcker med ett alarm per dag!!!
Sedan hade vi prov så jag stressade igenom provet för att hinna med bussen! och så bli katedral-station försenad så missade den tidiga bussen! som tur kunde Stinas mamma köra hem mig så hann hem tidigt ändå! Thankies !








11 kommentarer:

  1. Sv: åh, tack så mycket :)

    SvaraRadera
  2. gah, du är så galet jävla fin!<3
    ska fan sno den bilden av dig o skriva lite om dig o länka o så ^^

    SvaraRadera
  3. Fin blogg :D allt bra med dig? :D

    SvaraRadera
  4. Frän bild! :D gick det bra för dig på provet??

    SvaraRadera
  5. svar: Nämen tack vad roligt att du tycker det, ja jag målar mina naglar själv så ;)

    SvaraRadera
  6. sv: det är en bild från lookbook.nu, tror det är en tjej från milano på bilden så antar att kläderna är därifrån :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja, gärna :D nu med en gång?

    SvaraRadera