16 feb. 2012

FILMKVÄLL!

Hej på er alla söta! :d
Har tagit en paus från städandet för att skriva ett inlägg! I morgon kommer nämligen mina kompisar hit, ska ha en sista filmkväll innan skolan börjar igen! Kommer inte så många dock dom flesta drar på fest istället, men fine with me, mer godis åt mig!

I går var vi som sagt på bio, hade redan sett filmen så det var rätt segt att se den en gång till! Efter bion drog vi och åt på någon kiosk, mycket mysigt! Jag och min kompis låssades som vi var på dejt, fick lära känna varandra på nytt igen!

Bilder ifrån igår!




3 kommentarer:

  1. Frågestund på bloggen! Hade vart jättesnällt om du kunde fråga något :)

    http://intefilles.blogg.se/2012/february/ni-glommer-inte-min-fragestund-va.html#comment

    Kram

    SvaraRadera
  2. fin blogg följa varandra med bloglovin? :)

    SvaraRadera
  3. Sv- Åh tack så mycket! :) Ja det är 100% äkta, inget färg i det inte :)

    SvaraRadera