13 feb. 2012

Musikbranshen- en hemsk branch!

Har tänkt på en sak rätt länge nu, och när Whitney Houston dog häromdagen kom jag tänka på det igen.
Vilken hemsk bransh musikindustrin är, folk knarkar eller har allvarliga alkoholproblem, ändå vill man arbeta inom det. Jag kan helt ärligt säga att jag skulle vara as mega glad om jag fick producera min musik!
Säger inte att alla knarkar eller dricker häftigt men det är ett alldeles för stort antal! Om man jämför med något annat yrke så dominerar musikindustrin på den basen!

Några kändisar som använde droger och som för visa ledde till döden!

Amy Winehouse 

janis joplin

 Jay smith
 Jimi Hendrix, 



7 kommentarer:

  1. Hej! Fin blogg du har!
    Ville bara rekommendera några skönheter att bjuda Era darlings på ikväll framför en mysig film och god mat. Dessa läckerheter finner Ni här.

    Det är ju trots allt Alla Hjärtans Dag!

    Lycka till! ♥

    SvaraRadera
  2. Hej. Vill du ta del av mina 150+ besökare? Då är det bara att klicka på denna bild i detta inlägg: http://blogofphoto.blogg.se/2012/february/klicka-fa-en-lank.html#comment och berätta i en kommentar till vilken sida du kommer! Du kommer då att få en länk om några dagar.

    Jag ber om ursäkt, om du inte vill ha såna här mejl!

    SvaraRadera
  3. sv: tack ! har ändast ökat lite skärpa för förstärkt färgen lite :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin header!
    Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!
    Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D
    Gillar du bilderna - följ bloggen! ♥
    Kraam♥

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket! jag gör inget speciellt, jag målar bara med vanligt glitterlack och sedan toplack på det. Jag använder inga mallar eller så, kör bara på fri hand. KRAM ;)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig. Satt och funderade för några dagar sedan om vad det är som händer med folk i musikbranschen. Varför det händer, knarket, alkholen. Allt. Mår dom inte bra? Är det stress? Varför försvinner dom i detta?

    SvaraRadera