25 mars 2012

en bra dag!

Hej på er! hur lyckas jag? så fort jag blir frisk blir jag sjuk igen! blää orkar verkligen inte! :( Ska försöka sova bort huvudvärken resten får fixas på naturlig väg, Ipren!
Har en svenska inlämning tills idag, men blir inte riktigt nöjd så får fin slipa på den! men inte nu!

Har varit en duktig liten flicka på gymmet idag! Fett skönt var det, dock kände man sig något kass när man såg alla muskelknuttar! Slutade men att jag solade i en kvart också, trots det är jag fortfarande vit, fuck that! vill vara brun men orkar inte slänga bort tid på att sola! haha!

Lovade ett par fina bilder, här har ni! 

älskade Emma&Alexandra!

 Ser ni? hade solen i ögonen så blev inte så värst bra, så jäkla nära bodde hon huset som brann ner! 

 at the movie


 kändes värt att sola-noot! 


4 kommentarer:

  1. du får krya på diiig! <3

    SvaraRadera
  2. SV Till Carolin: jo, det var trevligt! Taacksööööt! :D <3
    btw. gullig bild på mig och alexx, du är älskad min vän!

    SvaraRadera
  3. SV:
    Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :')

    Kram

    SvaraRadera