24 mars 2012

happy days!

Tjenixen! sitter hos syrran! Som bor ungefär 10 meter ifrån det huset som brann ner häromdagen, scarry! hoppas jag överlever natten!  Har precis kollat på bio, Jack and Jill en sjukt bra film faktiskt! Så om någon vill se en bra film borde ni se den! Lite tråkigt att det var rätt lite folk i salongen men skit samma!

I går var jag hemma hos lilla Ida som fyllde år i onsdags! hade det super trevligt, åt glass och kollade på film och spelade Twister med lite annorlunda spelregler, instället för de ordinera höger hand på grön så tog vi näsa på grön slutade med att allt blod var i huvudet! 67385 hjärnceller fattigare bara men vad gör det?

På grund av att usb sladden inte funkar kan jag inte ladda upp några bilder så ni får nöja er men min datans kvalitebilder! :D

ha en bra lördag allihopa!


Gjorde en super-söt uppsättning på mig själv men efter all twister så blev den förstörd! 
 Dagens klädsel- skit fin lägenhet eller hur? 
 My best friend is Spongebob

3 kommentarer:

  1. Bloglovin byte? Lägger till dig när du lagt till mig, säg till :)

    SvaraRadera
  2. hej , var gärna med i dagens blogg, om du inte vill vara med så kan du bara kolla in & lämna en kommentar om du har lust

    SvaraRadera
  3. Hej! haha.. MR svampob! ;)

    vill du göra bloglovinbyte? säg till så lägger jag till di! :D

    SvaraRadera