2 mars 2012

Oh, I was overwhelmed and frankly scared as hell

tjenis!
Denna dagen/veckan har inte direkt varit min buss vecka om man kan säga så! Idag hade vi sovmorgon men jag valde ändå att gå upp en halvtimma tidigare! När jag hade börjat gå till bussen upptäcker jag att jag har glömt mitt busskort så fick gå hem igen! bläää!
Fick ta den andra bussen, kollade upp när den skulle komma men kollade liiiiite fel så jag fick vänta i 40 min!

Nog om det, köpte ett par blå byxor, hittade ett annat par men de var lite för små men det fanns inte någon större storlek. damn!
Så fick bli ett par mörkblå chinos!
När vi fikade, köpte jag fika för 120 jäkla kronor! som tur var det gott annars hade jag krävt tillbaka pengarna!              

Anledningen till att jag gick upp en halvtimme tidigare! :D

 dom ser svarta ut men, ah! 

4 kommentarer:

  1. Det är mycket snyggare i verkligheten det var mobilkameran som jag fotade med :P

    SvaraRadera
  2. Sv: Taack! Följer dig nu jag :D

    SvaraRadera
  3. Anmäl dig till helgens blogg :)

    SvaraRadera