5 mars 2012

Ta reda på fakta innan du snackar skit!

Har känt mig helt off idag, tränade med ensemblen och tappade bort mig i texten och massa bas! Blir så trött när sånt händer! Det är en sån dag man bara ligga kvar i sängen och inte göra något annat!

Har börjat söka sommarjobb och hittade ett super bra jobb, förruuuuuutom att dumma lilla västtrafik vägrar att köra till vara efter klockan sju och jobbet sluttade klockan 8, fuuuuuck! det var ju så bra! Får leta vidare nu! någon som vet får gärna tipsa! :D

Gjorde en rengöringsmask häromdagen, ser ut som bajs! myyysigt! men den var fett bra! hittade "receptet" i Solo tidningen! Ni borde testa den!
Ta två Msk honung och två msk kanel
Blanda de två ingredienserna, applicera och skölj bort  20min , tvätta bort med masserande rörelser.


mumsigt ! 


5 kommentarer:

  1. haha, ser ut som chokladbollssmet!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar något bra sommarjobb :)

    Ett tips är att anmäla dig på www.jobrapido.se där du kan välja yrke och område, och sedan får du ett mail i mellanåt med nya jobb innom det du letar efter :)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag har en onsdagens-blogg tävling på min blogg nu, där jag varje onsdag väljer ut en inspirerande blogg som jag skriver ett inlägg om och länkar till. Var gärna med och tävla om att bli onsdagens blogg om du vill! :)

    SvaraRadera