12 juni 2012

FREE FALLIN'

Har äntligen tagit tag i lite grejer under dagen, bland annat mitt sommarjobb som jag under alldeles för lång tid har bara låtit glida iväg, men nu är det fixat! Faktiskt första året jag jobbar på riktigt, känns faktiskt bra att veta att jag har lite mer inkomst under de tre veckorna! Funderade på att köpa en kamera men får nog spara ett tag till isåfall! NÅGON ANNAN SOM SKA JOBBA UNDER SOMMAREN?

Har gjort klart mitt logic projekt, har ett ord-finaly! Hade lite ångest att jag inte hade börjat för ett par veckor sedan, men nu är jag back on track! Och det bästa är att det blir bra också! Har mixat det och allt sånt så får hoppas på det bästa! :) Ni ska allt få höra den lite längre fram när jag har fått feedback på den, så jag kan förbättra den yttligare! :)


SÅG NI MATCHEN IGÅR FÖRRESTEN ? SVERIGE-UKRAINA ? 


3 kommentarer: